Informasi

Macam-Macam....

Ustaz Azhar Idrus (UAI)









Seorang ustaz yang membawa fenomena dalam menyampaikan dakwah islam kepada semua masyarakat sehinggakan digemari oleh golongan remaja dan belia seterusnya diagungkan sebagai idola dan contoh dalam mengharungi kehidupan seharian bahkan ada  yang menjadi peminat fanatik UAI terutamanya golongan remaja dan belia. Pabila adanya ceramah agama UAI di mana-mana masjid dan padang-padang besar dan tapak-tapak lapang, pengunjung yang datang sudah pastinya membawa impak besar dalam menyampaikan dakwah. UAI ini datang umpama seorang selebriti agung dan tersohor di dunia datang mengadakan persembahan dan konsert di sesuatu kawasan tersebut.

Namun disebalik popularitinya sebagai selebriti pendakwah yang mempunyai ramai peminatnya di semua lapisan masyarakat, terdapat juga golongan minoriti ini membuat fitnah berunsur hasutan untuk menjatuhkan reputasi dan mengaibkan UAI ini sebagai selebriti pendakwah ini. Mereka mengambil kesempatan menggunakan tekbololgi dari hasil perkembangan teknologi yang sedia ada ini untuk menjatuhkan reputasi sebagai pendakwah yang dihormati dan diminati ramai.

Betulkah Video Seks Ustaz Azhar Idrus (UAI)?

Tak percayalah aku ini. takkanlah seorang ustaz yang kuat agamanya dan pimpinan agamanya dan tinggi ilmunya boleh melakukan seks dengan seorang perempuan yang bukan muhrim. Ini mesti orang lain yang cuba untuk sabotaj Ustaz Azhar Idrus kesayangan kita  yang dengki dan kianat UAI ini supaya ianya boleh menjatuhkan reputasi seoarang ustaz.

Dahulu keluar gambar seks UAI seperti berikut:













Namun demikian kita sendiri tidak percaya dengan tindakan Ustaz Kesayangan ramai yakni Ustaz Azhar Idrus ini melakukan perbuatan sedemikian. Ini semua adalah fitnah yang dilakukan dan dilontarkan oleh insan-insan yang tidak puas hati dan membenci ustaz azhar idrus kesayangan ramai ini.

Berikut adalah sebuah video yang saya dapati dari salah seorang pengguna facebook yang mengkongsikan dengan mempostkan video ini.

Berikut inilah videonya.





Menurut Sumber dari laman web www.mazeermohamad.com, menyatakan bahawa:

  • Ramai yang terkejut dengan penyebaran tersebut dan ramai juga yang mendakwa gambar tersebut diedit oleh orang yang tidak bertanggungjawab kerana warna kulit di bahagian badan dan kepala tidak sekata.
  • Walaubagaimanapun, gambar itu akan kekal menjadi pertikaian pengguna media sosial sehinggalah video screenshot pula itu dimuatnaik oleh pemilik blog itu kelak.
  • Penyebaran video lucah seumpama ini merupakan pertama kali di Malaysia yang mengaitkan seorang pendakwah terkenal.
Menurut Sumber dari laman web 1cilipadi.blogspot.com berkata bahawa di dalam kandungannya  dari tajuk "CILIPADI Cabar Azhar Idrus buat laporan Polis!" dalam kandungan tajuk tersebut telah memuatkan 1 video. Antara video tersebut iaitu:



Apa kesannya?

Kesannya dari tindakan  1cilipadi.blogspot.com tersebut. mencabar USTAZ AZHAR IDRUS SEGERA MEMBUAT LAPORAN POLIS! 

Ustaz mu tunggu Video datang! dari 1cilipadi.blogspot.com.

Berikut adalah gambar-gambarnya:


















Selain itu menurut sumber daripada "www.bazookapenaka.com" berkata, demikian di dalam kenyataannya yang berbunyi "Jangan Percaya Video itu - Pembantu Ustaz Azhar Idrus" yang berkata mengikut kenyataan ini dari "kenyataan Pembantu Ustaz Azhar Idrus" menurutnya.

Dari Kenyataan "mediamalaya.com" dalam tajuknya iaitu: "Video Lucah mirip Ustaz Azhar Idrus tersebar" berkata:


Video Lucah mirip Ustaz Azhar Idrus tersebar:

  • Dunia akhir zaman semakin banyak fitnah tersebar. Kecoh di media sosial apabila tersebarnya satu video yang dikatakan video lucah Ustaz Azhar Idrus, namun video tersebut telah dinafikan oleh pembantu ulama tersebut. Segabai rekod, sebelum ini terdapat juga ulama difitnah sebegini iaitu Tok Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat.



  • Kami tidak pernah terfikir sehingga ke tahap ini golongan ini sanggup menfitnah dan entah apa tujuan mereka. Pembantu UAI memohon semua orang supaya tidak mempercayai perkara tersebut kerana terdapat pihak tertentu yang cuba menjatuhkan bukan sahaja UAI tetapi juga golongan ulama lain di negara ini.








0 comments:

Post a Comment

My Blog List

FEEDJIT Live Traffic Feed

Powered By Blogger

My Blog List

Followers

Searching Blog

About this blog

Blog Archive